wtorek, 17 grudnia 2013

Przymusowe przenosiny na Google+

 Edit: No dobra, nie czytajcie tekstu poniżej. Cała blogosfera wszczęła alarm, a wszystko wróciło do normy. Pytanie teraz czy była to awaria czy wybadanie reakcji użytkowników na usunięcie widgetu (która jak można się domyśleć nie była zbyt entuzjastyczna ;-) )




Dzisiaj ze wszystkich blogów na Blogerze poznikały okienka z miniaturkami osób obserwujących bloga. Jako że bloga prowadzę od niedawna myślałam, że to jakaś awaria. Okazało się, że to nie awaria o czym dowiedziałam się z bloga Scraperki:

Widget "OBSERWATORZY" zniknął:
"Od 1 lipca 2013 przestaje działać wspierany od 2005 roku Google Reader - czyli czytnik RSS opracowany na zasadach google, z których wielu bloggerów korzysta(ło), a sam kanał RSS został uznany jako przestarzały i używany przez stosunkowo małą liczbę użytkowników"
Zniknął z kilkumiesięcznym opóźnieniem...czyli dzisiaj :->
 
W związku z tym, aby umożliwić śledzenie bloga poprzez jedno kliknięcie należało założyć konto na Google+. Przyznam się, że widziałam tą opcję wcześniej, ale wzbraniałam się przed tym, teraz nie pozostaje mi nic innego.
W prawym górnym rogu na moim blogu znajduje się nowa ikona z Google+ umożliwiająca śledzenie bloga do czego serdecznie zapraszam ;-)

Na koniec mina mojego psa, kiedy dowiedziała się że miniaturowe okienka zniknęły z bloga - z niepowierzenia aż się pomarszczyła (z resztą tak samo jak ja) :-) 



2 komentarze:

  1. ..też zastanawiałam się co takiego źle zrobiłam że zniknęli moi obserwatorzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele osób dzisiaj się zdzwilo :-( Zastanawia mnie tylko dlaczego uważali że niewiele osób z tego korzysta skoro wszystkie czytane przeze mnie blogi miały sporą liczbę takich obserwatorow

      Usuń