czwartek, 26 grudnia 2013

Soczewki typu circle lens po raz kolejny ;-)

Wydaje mi się, że całkiem prawdziwe może być zdanie: ,,Kto raz spróbuje soczewek typu circle lens może się w pewien sposób od nich uzależnić i chcieć więcej" :P Tak przynajmniej jest w moim przypadku i po kupnie soczewek Mimi Apple Green z Pinky Paradise zapragnęłam wypróbowania kolejnych soczewek w innych kolorach :D Dobra okazja trafiła się w Honey Color, bo trwały akurat promocje z okazji Black Friday i do tego można było załapać się na darmową przesyłkę. Soczewki zamówiłam 5 grudnia, a dotarły do mnie 23 grudnia - w sam raz jako dodatkowy prezent na Gwiazdkę ;-)

Tym razem postanowiłam wypróbować soczewki Revocon w miesięcznym trybie noszenia w kolorze brązowym, o mniejszej średnicy, bo DIA 14,5 (moje Mimi mają 15,00) i o większym uwodnieniu, bo 55%.

Chciałam też spróbować soczewek w szarym kolorze. Początkowo zastanawiałam się nad kolejnymi Mimi tylko że w kolorze szarym (Mimi Sesame Gray), ponieważ do moich zielonych Mimi nie mam żadnych zastrzeżeń jeśli chodzi o kwestie wygody noszenia, ostatecznie jednak postanowiłam wypróbować innego producenta z czystej ciekawości czy okaże się lepszy czy gorszy od soczewek Geo. Wybrałam Hyper Natural Gray z firmy Vassen Color o parametrach: DIA 14,5 i uwodnieniu 45%

Dodatkowo dostałam trzy urocze pojemniczki na soczewki w kształcie: hipcia, słonika i (chyba) świnki ;-)

Wkrótce z pewnością wrzucę jakieś zdjęcia z soczewkami na oczach, bo dzisiaj mi się nie chce :P Dla mnie grudzień to czas bardzo intensywnej pracy, następnie rodzinna wigilia i dwa dni słodkiego lenistwa spędzone w piżamie z książką i filmami oraz na spacerach z psem ;-)









Hyper Natural Gray

Revocon Opal Chocolate

Pojemniczki ;-)

Pojemniczki ;-)

Pojemniczki ;-)

Hyper Natural Gray

Revocon

Na koniec prezent dla miłośniczki gadżetów z Hello Kitty, który dostałam od Mikołaja :D ^_^


Edit: A tutaj link do kolejnego wpisu, gdzie soczewki prezentowane są już >naocznie< ;-) KLIK

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Hello KIitty- zazdroszczę :D Nikt mi nie chce kupować takich gadżetów :(
    No i czekam na zdjęcia ubranych w soczewki gałek ;) Ja zamówiłam dwie pary 14,5 i są jak dla mnie za małe :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tez mi się wydaje że pewnie po DIA 15,00 Mimi efekt nie będzie już tak spektakularny ale muszę się przekonać :-) jak się okaże że są za małe to pewnie będę żałować ze nie zdecydowałam się na Mimi sesame Gray :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. I zapomniałam dodać że ja też uwielbiam hello Kitty i odkąd się pojawił także kotka Pusheen ;-) w mojej kolekcji z hello Kitty mam kalosze,kapcie,trochę wszelakiej odzieży, lusterko a teraz jeszcze takie ubranko na telefon :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pokaż je na oczkach ;))
    ja miałam raz większe soczewki 'Barbie Blue', nawet pokazywałam na blogu
    ale bardzo sztucznie wyglądały ;(
    następne jeśli kupie to normalnej wielkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pokażę :-) Ja też miałam kiedyś niebieskie Acuvue standardowej wielkości 14mm i też bardzo sztucznie wyglądały. Te zielone circle Lens wyglądają bardzo naturalnie mimo ich 15 mm średnicy, zobaczymy jak będą wyglądały te nowe soczewki :-D

      Usuń
  5. Jestem ciekawa jak wyglądać będą na oku :) a hello kitty urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro do pracy zakładam te szare :P Jak będę miała czas to postaram się je opstrykać i wrzucić na bloga :-)

      Usuń
    2. Jakby kto pytał to są już zdjęcia >naoczne< ;-) http://butterfly-flits.blogspot.com/2013/12/soczewki-vassen-color-hyper-natural.html

      Usuń