poniedziałek, 30 grudnia 2013

Soczewki kolorowe Vassen Color, Hyper Natural Gray do obejrzenia >naocznie< ;-)

W poprzednim poście (KLIK) obiecałam, że kiedy rozpakuję nowo przybyłe soczewki zaprezentuję jak wyglądają na oczach oraz jakie mam wrażenia z noszenia.

Jako pierwsze wybrałam soczewki Hyper Natural Gray od Vassen Color o parametrach:

Średnica: DIA: 14,5
Promień krzywizny: BC: 8,6
Uwodnienie: 45%
Użytkowanie: Roczne

Wrażenia z noszenia:


Zastanawiałam się, czy mam napisać, że Vassen są takie same, czy też może odrobinę wygodniejsze od moich pierwszych circle lens Mimi Apple Green. Jeżeli chodzi o kwestię wygody moje odczucia w porównaniu do Mimi Apple Green są takie same: nic nie kłuje, nie przesuwa się, nie czuć ich na oczach, nie ma wrażenia że soczewka przysłania lekką mgłą pole widzenia.
Jednakże po moich ostatnich doświadczeniach stwierdzam, że Vassen można wygodnie nosić przez wiele godzin. Moim stałym wyposażeniem torebki są nawilżające krople do oczu i w przypadku Mimi po około 7-8 godzinach musiałam się wspomóc kroplami, natomiast ostatnio rano przyodziałam gałki w Hyper Natural Gray, poszłam do pracy, następnie na kręgle ze znajomymi które przedłużyły się w dłuższą imprezę i ostatecznie soczewki zdejmowałam około drugiej w nocy i nie czułam żadnego dyskomfortu, oczy zakrapiałam raz czy dwa.

Jeżeli idzie o kwestie wizualne to z racji mniejszej średnicy (Mimi mają DIA 15,00) efekt powiększenia tęczówek nie jest tak spektakularny, jednakże jest za to jeszcze bardziej naturalny. Szary kolor dość dobrze stapia się z moim naturalnym kolorem oka, dopiero przy dużym przybliżeniu i przy mocnym oświetleniu (co widać na zdjęciach, które robione były w intensywnym świetle dziennym) spod soczewki przedziera się kolor zielony. W moim odczuciu soczewki Hyper Natural Gray mają adekwatną nazwę, bo rzeczywiście wyglądają naturalnie (oczywiście jeżeli nie patrzymy przy dużym zoomie, chodzi mi standardową odległość >rozmówca-rozmówca<)

Bez makijażu z jedną soczewką w oku dla pokazania różnicy

Dookoła soczewki narysowane są ziemne ząbki, natomiast wokół nich jest bardzo delikatny szary kolor, jednak nie udało się złapać go na zdjęciu

Z makijażem i obiema soczewkami przy dużym zbliżeniu przy intensywnym świetle dziennym

Przy większej odległości ^_^

;-)
PS. Na ustach jedna warstwa tintu od Kawaii Maniac

3 komentarze:

  1. Ładny efekt, choć efekt przy Mimi Apple Green podobał mi się bardziej :) Chciałam je kupić, ale kiedy skaładałam zamówienie, nie mieli ich na stanie :( Jeszcze je upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jeszcze się skuszę na Mimi ale Sesame Gray ^^ Chociaż muszę przyznać, że te można wygodnie długo nosić bez żadnego dyskomfortu - teraz przebalowałam w nich całego Sylwestra, zdejmowałam je o 5 rano.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się komponują z Twoimi naturalnymi oczami ^ ^
    Zapraszam do głosowania na najładniejszy model : http://suzylens.blogspot.com/ ♥

    POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń