wtorek, 31 grudnia 2013

W roku 2013 było tak, a na 2014 życzę sobie i Wam tak... ;)

Na wielu czytanych przeze mnie blogach wszyscy piszą roczne podsumowania i opisują co wydarzyło się u nich w mijającym roku. Ja prowadzę bloga dopiero trzeci miesiąc i muszę przyznać, że bardzo mi się ta zabawa spodobała. Strasznie cieszę się z każdego pozytywnego komentarza, z przybywających miniaturowych kwadratów zamieszczonych pod napisem Obserwatorzy (o których jeszcze jakiś czas temu wybuchła taka panika w blogosferze ;-) ), z kliknięć ,,Lubię to" na Facebooku. Mam nadzieję, że z czasem trafi do mnie jeszcze więcej osób i znajdzie na moim blogu coś dla siebie. Wszystkim tym Osobom, które mojego bloga czytają lub na niego trafią chciałabym złożyć noworoczne życzenia:

Na 2014 życzę sobie i Wam:


Zdrowia. Przede wszystkim. bo to najważniejsze.
 
Podróży. Jakichkolwiek. Tych bliższych i tych dalszych. We wszystkie wymarzone destynacje klimatyczne i geograficzne.

Życzę Wam podróży....

....tych bliższych....

....tych w chłodniejsze miejsca....

i tych dalszych w cieplejsze destynacje... :-)


Uśmiechu. Codziennie. Od ucha do ucha

  

Wygłupów i dobrej zabawy.



Pysznego jedzenia. Odwagi do próbowania nowych smaków i żeby wszystkie te specjały nie poszły w biodra :D



Znalezienia czasu na wypoczynek.



A także spełnienia wszystkich, ale to wszystkich marzeń.

Źródło: http://www.timelinecover.net/cover-my-road-my-dreams-my-life-23243.htm


Oraz duuuuużo miłości i znalezienia tej Jedynej Osoby, z którą będziecie chcieli spełniać swoje marzenia.



...oraz żeby w kwietniu nie padał śnieg ;-)



Happy New Year !!!!!!!!!!!!
2014

10 komentarzy:

  1. super post! :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Mam nadzieję, że wszystkie życzenia się ziszczą ^^ I również szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie :-)

      Usuń
  2. Tobie też wszystkiego naj :) Jeszcze odległejszych fascynujących podrózy, nowych przepisów i miłości nieustającej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Erillku :-) też sobie tego wszystkiego życzę :D

      Usuń
  3. Takie życzenia to ja lubię :) I znów pies wygrał post :D Muszę mojej kupić taką piłkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha jak pstrykaliśmy jej zdjęcia z tą piłeczką w pysiu to doszliśmy do takiego samego wniosku :D - że jeśli trafi na bloga to pewnie się wielu Osobom spodoba ^_^

      Usuń
    2. Jestem ciekawa, czy mojej zdążyłabym w ogóle zrobić zdjęcia ;) Ostatnio wszystkie nowe zabawki rozszarpuje w ciągu kilu godzin od dostania ich...

      Usuń
    3. Moja Zarusia też wszystkie zabawki błyskawicznie demontuje, a już najbardziej sznurki do przeciągania, ale piłeczek o dziwo nie rusza ^^ Ale cała reszta to tak jak u Ciebie-momentalnie pożarta :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze milsza niż na zdjęciach ;-)

      Usuń