środa, 26 lutego 2014

Revocon Opal Chocolate - miesięczne circle lens

Jakiś czas temu pokazywałam moje soczewkowe zakupy (KLIK) Wczoraj otworzyłam pierwsze miesięczne circle lens firmy Revocon w kolorze Opal Chocolate (do kupienia tutaj (KLIK)) W przypadku tych soczewek kupuje się je w opakowaniach - w jednym opakowaniu mamy 2 sztuki soczewek o tych samych mocach. Jeśli ktoś ma inne wady w każdym oku musi kupić dwa opakowania z innymi mocami.

Parametry soczewek:

Użytkowanie: miesięczne
Promień krzywizny (BC):  8.6 mm
Średnica (DIA):  14.5 mm
Uwodnienie:  55%


Soczewka wygląda odrobinę inaczej niż wcześniejsze circle lens, które użytkowałam. Jej krawędzie są przeźroczyste a nie zapełnione kolorem, co widać na zdjęciu. Wydaje mi się, że jest nieco cieńsza i troszkę inna ,,w dotyku"- wydaje mi się, że jest odrobinę bardziej plastyczna. Są to jednak bardzo subtelne różnice.

Jak się noszą?

Wydaje mi się, że większe uwodnienie jest rzeczywiście odczuwalne, nosiłam je wczoraj cały dzień i nie musiałam używać kropli nawilżających, bo nie czułam takiej potrzeby. Zabieram je ze sobą do Malezji :) Ogólnie wszystkie circle lens, które testowałam nosiły się wygodnie - tj. nic się nie przesuwało, nie kłuło, nie było ich czuć na oku. Dopiero w kwestiach czasu, w którym musiałam sięgać po nawilżające krople do oczu odczuwam różnicę. W tej kwestii najlepiej wypadają Revocon, zaraz za nimi są Vassen Color Hyper Natural Gray, a na końcu - Mimi Apple Green posiadające największą średnicę.

 

Jak wyglądają:

W intensywnym świetle i przy dużym zbliżeniu odznaczają się na oku. Jednak z daleka wyglądam jakbym miała orzechowe oczy z ciemnymi obwódkami (naturalnie mam naturalnie hmm sraczkowato-zielone).

 

Dla porównania: z soczewką na jednym oku bez makijażu, a potem z makijażem.

 I w całości:





5 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna:) Cera - ideał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog!Zostaje u Ciebie na dłużej ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i bardzo cieszę się, że się podoba :) Gorąco pozdrawiam z Malezji ;-)

      Usuń