wtorek, 16 września 2014

Revocon Classic Choco. Miesięczne circle lens. Kolejny kolor

Dzisiaj kolejny odcień miesięcznych soczewek circle lens Revocon w kolorze Classic Choco. Soczewki występują w następujących wariantach:
Kupiłam wszystkie wersje kolorystyczne poza Opal Black.

Parametry soczewek:

Użytkowanie: miesięczne
Promień krzywizny (BC):  8.6 mm
Średnica (DIA):  14.5 mm
Uwodnienie:  55%



Nie będę powielała się z recenzją soczewek tej firmy, ponieważ stały się moimi ulubionymi, gdyż są bardzo wygodne. Można je długo nosić bez uczucia dyskomfortu czy uczucia suchości w oku. Nie przesuwają się na oku ani nie kłują. Z upływem miesiąca stają się nieco bardziej suche.
Zapraszam do poprzednich wpisów gdzie można poczytać i pooglądać zdjęcia:

KOLOR I RECENZJA OPAL CHOCOLATE (KLIK)
oraz SPARK BROWN (KLIK)

Kolorystycznie są bardzo podobne do Opal Chocolate. Różnią się ,,promyczkami" schodzącymi się w kierunku źrenicy oraz delikatnym cieniowaniem. Opal Chocolate są po prostu okręgiem o ciemnobrązowej barwie. Z resztą zapraszam do obejrzenia zdjęć:

Jedno oko z soczewką

Soczewka


Bez makijażu
 I poniżej z makijażem:






3 komentarze:

  1. Nosiłam te soczewki :D Byłam strasznie ciekawa jakie są circle lens w wersji miesięcznej :) I byłam bardzo zadowolona z komfortu, który jest nieporównywalny do rocznych. Nie kupiłam ich jednak ponownie, bo wciąż szukam brązowych soczewek, które na moich jasnych oczach będą wyglądać w miarę naturalnie :) U Ciebie wyglądają bardzo dobrze, przez ten lekki brąz wokół źrenicy :D U mnie wyglądały dziwnie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosiłam te soczewki :D Byłam strasznie ciekawa jakie są circle lens w wersji miesięcznej :) I byłam bardzo zadowolona z komfortu, który jest nieporównywalny do rocznych. Nie kupiłam ich jednak ponownie, bo wciąż szukam brązowych soczewek, które na moich jasnych oczach będą wyglądać w miarę naturalnie :) U Ciebie wyglądają bardzo dobrze, przez ten lekki brąz wokół źrenicy :D U mnie wyglądały dziwnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze wszystkich Revoconów najbardziej lubię Spark Brown - dzięki nim mam orzechowe oczy ^_^ Życzę powodzenia w dalszym szukaniu :-)

      Usuń